Nu är jag hemma igen...

...eller har väl varit det ett tag. Åh, vilken trevlig kväll det var! Så roligt att få surra med goda vänner och äta gott och sedan gå på bio! Vi åt på Panelen och sedan gick vi på "MammaMia". Man kan ju inte jämföra med musikalen tyckte jag, men det var helt lagom underhållning ikväll. Misstänker att de hade väldigt roligt när de spelade in den :)

Sedan ska jag och M åka en sväng till Stockholm til helgen - helt själva!! Vi åker fredag morgon och kommer hem på söndag morgon. Snälla, snälla farmor har lovat att ta hand om alla fyra grabbarna i två dagar. Jag kände att jag behövde få prova att flyga en kortare resa innan Turkiet. Tänk om jag helt plötsligt känner att det är omöjligt att kliva på ett plan...då vill jag i så fall hellre känna så på planet mellan Luleå-Stockholm än att komma på det när hela familjen står där ivrig att få åka iväg tillsammans... Om man bortser från någon timme här och där, så tror jag att sist vi var iväg helt ensamma var när vi åkte till NY januari 2004. Det var ett tag sedan alltså.

Nej, nu ska jag stänga ner för jag har slarvat ikväll med att packa allt inför morgondagen som jag brukar, så imorgon får jag kliva upp tidigare ändå för att fixa så att vi slipper stressa. Sedan är det ju dags för min dagkurs på ABF. Ska bli spännande att se hur det går att ha med grabbarna, om de kommer sköta sig och hur alla andra barn kommer sköta sig :) Jag tror Filip mest ser fram emot att få åka bil dit. Jag bestämde mig ju nämligen i morse för att gå ändå. Benen kändes inte så trötta och jag kunde helt enkelt inte motstå en promenad i den "trollska" morgondimman. Dessutom var det riktigt frisk och klar luft som gjorde att jag mådde hur bra som helst. Men imorgon ska jag ha så mycket prylar med mig att det inte funkar att gå. Dessutom vill jag inte utsätta mina papper för den fuktiga morgonluften för länge.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

1. Nej filmen gar inte alls att jamfora med musikalen. Aven om Meryl Streep ar stralande!



2. Jag kan inte forestalla mig hur det ar att vara flygradd. Jag har hort att det pagar en overtalningskampaj for att ni ska komma till New York. Det vore kanon. Har du testat alkohol? Droger? ;)

2008-09-17 @ 14:54:13
URL: http://kennethjansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad mysigt med en helg för er vuxna, passa på att njut nu. Och det kommer gå så bra med flyget! Jättefina bilder längre ner på pojkarna:) Ha det så bra. Kram från mig, och nä ingen bebis än 10 dagar kvar till BF så nu får den gärna komma!

2008-09-17 @ 19:17:16
URL: http://ellan.blogg.se/
Postat av: Béatrice Karjalainen

Åh vad härligt det låter med en helg för er själva. Vet precis hur du känner inför flygningen, det är jobbigt att vara flygrädd.

2008-09-17 @ 21:15:49
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Magdalena :D

skulle inte du kunna lägga in några bilder på dig själv också? det skulle vara intressant faktist! förresten, jag gillar ditt namn! :D

2010-09-01 @ 20:50:34
URL: http://mmagdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0