Kan inte sova....

...somnade framför ett avsnitt av "Hells kitchen", borde ha förstått att jag inte skulle orka titta på det när klockan närmade sig midnatt. Jag fastnade först framför datorn när jag kom hem från ABF för att lägga in en jätteorder på nya foton och det tar ju sin lilla tid att gå igenom .Får väl se om det avsnittet  imorgon istället. Fast nu vaknade jag och kan inte somna om. Var upp en sväng och konstaterade att termometern visar -4 grader *brrr*. Men det blir nog ytterligare en vacker höstdag. Någon vidare sommar blev det inte, men det verkar vi få ta igen med en vacker höst. Än så länge har det bara regnat ett par dagar sedan skolan började. Känns som ett helgerån att ta bilen imorgon då, men mina ben kändes så stumma idag när vi gick in till stan, så jag misstänker att de kan behöva vila lite. Har ju promenerat totalt dryga milen åtta dar i sträck, så det kanske är dags för åtmindstone en dags vila. Eller så cyklar jag...eller...ja, vi får se..

Just det, kvartssamtalet idag med Williams lärare gick bra. Det handlade mest om att de ville man skulle berätta om sitt barn för att ge dem mera kött på benen och veta lite mer var de kanske behöver sätta in lite extra resurser. Hon ansåg att W var en glad, positiv och öppen kille som smittar av sig på sin omgivning. Det var ju skönt att höra! Nästa samtal som kommer handla mer om deras arbetsresultat osv blir efter jul och då får de själva följa med. I övrig fick jag höra att han tydligen är ordentligt uppvaktad av flera av flickorna i klassen, men än är han trogen sin L :)

Nej, nu måste jag försöka somna om. Få se om jag vaknar igen när M ska upp om tjugo minuter med destination Stockholm idag. Men han får snällt komma hem för ikväll ska jag ut med "juntan" och äta och gå på bio. Ska bli så kul, jag har inte varit på bio på flera år tror jag. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Låter som benen skulle behöva få vila lite. Duktigt av dig att knata en massa (och F som cyklar är inte dålig han heller). -4 brrrr men oftast betyder det en härlig klar höstdag med underbar doft ute och ren luft.



Och tack för påminnelsen, måste skriva upp mig för en tid för Vs samtal. Vi hämtar ju alltid på Galaxen så jag glömmer alltid att gå ända bort till klassrummet. Korridoren är ju oftast mörk när vi hämtar och man är lagom stressad för att komma hem till middagen.

2008-09-16 @ 11:01:44
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Béatrice Karjalainen

Glömde ju, ha det så roligt på bion, låter trevligt.

2008-09-16 @ 11:03:07
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kenneth

du ar inte dalig pa att skriva kommentarer. JAG daremot...



ja, jag horde hemifran att ni har kallgrader om natterna. jisses. en kompis i sthlm lade upp en nytagen bild pa facebook i mossa och stor halsduk. jag blev helt paff. har ar det 27 grader varmt och vi gar omkring i shorts och svettas! forlat att jag retas lite! ;)



nar du skriver w om william tanker jag alltid till min forskrackelse pa george w bush!!! det kommer en film om honom snart som heter just w.



man har ju inte tid med allt, men sa fina bilder som du tar sa borde du kanske skaffa en flickr sida (flickr.com) dar man se dina bilder i storre format. dessutom funkar ju aven flickr som lite av en community. om man skriver langa kommentarer till sina foton blir det ju aven en blogg...



ha det gott! halsa alla dina killar!

2008-09-16 @ 14:03:33
URL: http://kennethjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0