Tjoho!

M och jag ska till Stockholm igen. Det är visserligen inte förren i början av sommaren, men ändå. Tre turer till storstan, bara på två, inom loppet av ett år är ju helt fantastiskt! Annars har det gått flera år emellan våran egentid. Vi har fått en julklapp lite i förväg som inte gick av för hackor :) Så i början av juni åker vi till Stockholm, bor på Villa Källhagen och får se "I väntan på Godot" på Stockholms stadsteater. Jättekul! Det var så vansinnigt länge sedan jag var på teater och jag sa faktiskt till M sist vi var ute på galej att jag önskade att vi skulle kunna gå på teater någon gång. Tänk att min önskan skulle gå i uppfyllelse så snabbt. Jag älskar ju teater, det är något speciellt med just teater! Sedan kan jag ju inte påstå annat än att det ska bli roligt att se Persbrandt live :) Åh vad jag längtar nu!


Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Vad trevligt det låter.

2008-12-23 @ 14:33:08
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Oh det var mycket nytt här inne att titta på och läsa om - roligt! Vad roligt med din man som fick sån fin utmärkelse - Grattis till M!



Fint julkort på fina grabbarna... :)



Härligt med tripp till Stockholm - med teaterbesök, mysigt!



Ha en RIKTIGT UNDERBAR JUL - Njuuuut...



kramar Cecilia m familj

2008-12-23 @ 18:21:49
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Elin A

Nämen vad avis jag blir på att du ska få se Persbrandt live!! Ta med din kameran vännen och ta en riktigt fin närbild på honom:)

2008-12-23 @ 23:22:54
URL: http://ellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0