Åh nej!

bara för att jag blåst faran över så är magsjukan här igen :( Vi fick åka hem från Luleå idag på förmiddagen för att jag började må så dåligt. Trodde att det bara var min vanliga strulmage, men det gav sig inte och inga tabletter hjälpte. Så vid middagen började M må dåligt, så det visade sig att det var magsjuka och inget annat. För en liten stund sedan så kräktes även Filip. Det var ju vi tre som inte haft det denna gång, så jag hoppas att det räcker så nu och inte går runt ett varv till, för då blir jag knäpp tror jag. Är M i skaplig form imorgon så åker han ju till Kina en vecka och jag vet ärligt talat inte om jag orkar kräkträsk själv igen. Nej, vi får hoppas att det är över efter detta. Resan till Karlskoga får vi nog skjuta på lite för säkerhets skull. Trist, men det är nog bäst så för det vore ju verkligen inte kul om vi tar med oss bacillerna dit ner.

Nå, nog klagat, måste ju berätta att vår förstfödde nu har vågat hoppa ifrån kanten på den djupa bassängen! Hela huvudet var under och han var extremt stolt och kanske lite förvånad att han överlevde :)

Nej nu mår jag sämre igen. Dags att vila.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag hoppas att magsjukan nu är över för er del och att ni ALDRIG får tillbaka den mer....man kan ju alltid be om det i alla fall.. :)

Hoppas du har hakan över vattnet där hemma utan maken och med alla barnen.

tycker synd om dig och tänker på dig.....och jag hoppas du bett maken köpa nåt extra superduper fint för att du är en sån extra superduper fru och mamma... :)

kram kram

2008-04-21 @ 23:02:37
URL: http://sisselaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0