oj, nu är jag igång :)

Tredje inlägget idag, kanske ett friskhetstecken då trots allt? Måste bara lägga in en bild på vår egen lilla prickigakorv. Alla som följt mina inlägg sedan lite längre tillbaka vet ju att jag borde lärt mig att hålla tyst om vissa saker för så fort jag uttalar det så blir det precis tvärt om. Då kan man ju tycka att av omsorg av min son borde jag inte säga saker som "det verkar inte som han har alltför jobbigt i alla fall", för vad har då hänt. Jo, naturligtvis har pojkstackaren jättejobbigt nu. Han har koppor precis överallt. Hela hårbotten, i ena ögat, i näsan, i halsen, i öronen och naturligtvis över hela ansiktet, magen och ryggen. Dessutom har det börjat klia vansinnigt och nu börjar febern stiga. Han är så ledsen och ser så liten och ynklig ut. Min lilla gosunge med rådjursögonen har det verkligt jobbigt just nu. M är i alla fall iväg nu och hämtar ut tavegyl, så jag hoppas han ska få lite lindring i natt. Och förhoppningsvis så blir det inte så mycket fler koppor nu. Usch, det är inte kul att se när barnen mår dåligt. Man vill ju bara kunna ta upp dem i famnen och säga att mamma ska ta bort allt det onda (och kliiga), men det går ju inte...

image274

image275
Nu blir det inte fler inlägg ikväll.
kram och trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jisses hur det ser ut!!
Tank att vi alla gatt igenom det dar! Usch va jobbigt!
Kul att du hittat min blogg... Nu ska jag ta och lanka till din. Snacka om harliga bilder! Den dar nar tre pojkar DACKAT pa en sang pa Rhodos (var det val?). SA SKON!!

2007-11-24 @ 18:48:17
URL: http://kennethjansson.blogg.se
Postat av: MiaMaria

Ni verkar inte ha det så lätt just nu, liten sjukstuga. Hoppas att kliande prickarna går över och att du piggnar till och mår bättre också.

*kram*

2007-11-25 @ 10:32:55
URL: http://sarnhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0