Måste bara få skriva

att jag verkligen är så lyckligt lottad! Jag har fyra fantastiska barn som kan vara vara så otroligt trotsiga, högljuda, bråkiga, olydiga, lydiga,underbart gosiga och kramiga, fundersamma, kan komma med så kloka och roliga kommentarer till allt, få oss att skratta (och gråta med för den delen). Det kan verkligen vara både upp och ner i tillvaron och självklart är vissa dagar bättre än andra, men oj vad jag älskar min familj! Trots alla trista sjukdomar just nu, så måste jag vara världens mest lyckligt lottade. Tror inte hjärtat skulle klara av fler barn, det skulle nog spricka av kärlek och stolthet!

Kommentarer
Postat av: Maria (elwira76)

Jag blev så glad av att läsa ovanstående ord, det är verkligen underbart att ha en familj! *kram*

2007-08-11 @ 21:49:19
Postat av: Cecilia

Åh vilket underbart inlägg....Jag instämmer fullt och fast.
Jag är också världens lyckligaste för jag har världens bästa familj. Med världens underbaraste barn och en liten underbar rackare i magen(som vi inte känner riktigt ännu, men snart) och en underbar man som verkligen ställer upp jämt och samt utan knot....
kram kram - vad jag blev glad av ditt inlägg

2007-09-04 @ 11:18:51
URL: http://sisselaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0