Kanske ska ge ett livstecken ifrån mig:)

Ja, vad kan man säga. Just nu är vi friska, ja jag vet, helt fantastiskt otroligt! Men tro nu inte att det varit så sedan jag skrev sist. Nejdå, vi har hunnit med att både William och Ludwig haft långvarig hög feber och magont. Vi pratar 40 graders feber i fem dygn som gick att få ned till ca 39 med alvedon. Sedan kunde febern helt plötsligt dyka i någon halvtimme för att sedan rusa upp i höjden igen. Jag misstänker att det hänger ihop med förra svängens konstiga sjuka för straxt innan Ludwig vart sjuk denna gång, var vi uppe på sjukhuset och fick lämna nya prover eftersom de vi tog i början på maj visade förhöjda värden. Av vad visste de dock inte. Nu fick de i alla fall ta tillbaka att det antagligen var förstoppning. Dessutom fick jag höra att de tydligen nästan bestämt uppe på barn att Ludwig hade enbart psykiska problem eftersom de inte hittade vad som var fel, men även där får de alltså tänka om... Förhoppningsvis får vi svar på proverna under nästa vecka och det ska bli intressant att se om de visar något.

Så om jag får vältra mig i självömkan så kan jag ju berätta att under Suddens sjukdomssväng när jag i stort sett inte sov alls under fem dygn på grund av gråtande barn, hinkhållning (när febern steg för snabbt), mutande av medicinintag, regn och åter regn osv så befinner sig min kära hälf på event där han blir bjuden på god middag, båtturer i skärgården och Pinkkonsert. Kan meddela att jag inte var så superintresserad att få rapport från honom ;) Nå, det är ju inte hans fel att jag var instängd hemma men det kändes rätt sunkigt att jämföra vår tillvaro just då.

Kommentarer
Postat av: Humla

Shit människa... du är min hjältinna! Jag hade varit ett rödögt monster om min kära hälft hade varit på dylika strapatser under såna omständigheter hemma! *asg*
Kramar!!!!

2007-07-11 @ 20:26:47
URL: http://mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0