Jaaaa

vi har bestämt att skaffa photoshop cs3! Jag är överlycklig, det ska bli så vansinnigt roligt att lära sig det ordentligt! Har ju velat det länge och för några dagar sedan fick jag en kick att ta tag i det. Jag har beställt en hög böcker och hade först tänkt köra ett tag på en testversion, men det här blir ju så mycket bättre:) Kan knappt vänta tills jag får sätta igång. Möjligheterna verkar oändliga. Jag är så glad! Enda nackdelen är väl att det inte lär bli så mycket sömn framöver för min del för jag lär väl sitta klistrad framför datorn:)

Nu ska jag ta hand om Ludwig som verkar ha ont i magen och må illa. Bäst att få fram en hink....kanske vi borde döpa om oss till familjen "magont" eller familjen "kräk". Nåja, hoppas det går över, annars blir kalasen inställda imorgon och då vet jag några grabbar som blir besvikna.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0