Vill önska alla ett gott nytt år!

Här har vi efter magsjukepärsen fått sjuklingarna på benen igen, ett helt dygn utan kräk känns skönt. Nu håller vi bara tummar och tår för att vi andra tre som ännu inte insjuknat slipper göra så också. Förhoppningsvis (ser nu hur försiktig jag är med att säga att vi klarar oss...) så får vi lite revansch på nyårsfirandet. God mat ska tillagas och efter önskemål av den förstfödde så ska vi även inhandla några raketer i sista minuten:)

I övrigt håller vi på att fixa vårat kontor och genom omstuvning så har jag nu fått ett eget skrivbord och hyllplan så att jag kan organisera min scrapbooking hobby *jippi* Det känns oerhört skönt att slippa husera på köksbordet och tvingas flytta på allt när vi ska äta och i vissa fall få små fettfläckar som otrevligt resultat på layouterna. Kanske även funkar om jag går vidare med mina "startaegetplaner" :)

Sen måste jag ju bidra med en bild på Filip. Att han piggnat till är ingen tvekan om, hans busiga uppsyn är tillbaka:)
Han är ju pippifrälst men ville av någon anledning inte ha kläderna han fick av tomten. Men så för någon kväll sedan bestämde han sig för att testa i alla fall...och här är resultatet...

20617-285

Ha en härlig nyårsafton och ett gott nytt år önskar jag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0