here we go again...

Vi trodde i vår enfald att Filip började piggna till nu eftersom han var inne på femte dygnet. Visserligen fortfarande dålig i magen men inga kräkningar. Erik är dålig och Ludwig började kräkas i morse och gör så än. Men så ikväll så började Filip kräkas igen, och det rejält :( Huga, jag blir sjuk bara jag tänker på det. Tar vi övriga oss igenom detta utan att bli sjuka så måste jag nog köpa en lott eller något... Jag vill att det ska vara över nu. jag vill inte ha magsjuka i huset i flera veckor som bara snurrar runt, runt. Dessutom inte när vi varit isolerade med vattkoppor i flera veckor precis innan. Känner mig mycket svajig själv i magen just nu, men om det är ren inbillning eller inte lär vi väl snart få reda på antar jag...
Nej, nu ska jag rycka in.
over and out från sjukstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0