Ok...

...jag vet att jag varit världens sämsta bloggqre de senast månaderna. Varför ha en blogg när man inte skriver...Vet inte varför jag kommit av mig helt, men nu ska det bli ändring. Har tänkt försöka fixa så att bloggen blir lite snyggare, för den känns lite "gammal" nu. Kanske det känns lite roligare att skriva här då. Sen känns det som det kan vara bra att börja blogga igen, för det är rätt många tankar som snurrar just nu, få se vad jag lämnar ut ;)

I övrigt måste jag ju berätta att M och jag varit till Stockholm två gånger till! Första gången på galamiddag med tre kronor och hockeymatch dagen efter, och andra gången på melodifestivalen i Globen med både för-och efterfester. Superkul och snacka om att det kändes låååångt från vardagen att dricka skumpa hela natten och frottera sig med kändisar *s*

Nej, nu ska jag avsluta för denna gång med att önska glad påsk, om det nu mot förmodan finns någon som fortfarande kikar in här...jag hoppas det :) Bjuder även på bilder på våran minsta, men gladaste påskkärring...
Återkommer snart och då förhoppningsvis har jag klurat ut hur jag fixar om sidan lite.
        

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Vilka söta påskkärringar!

2009-04-11 @ 00:45:36
URL: http://beastankar.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

KUl med tripp till storstan och galamiddag och allt.. :)



vilken söt påskkärring - nästan lika söt som min minsta lilla påskkärring...hihi... :)



kram kram

2009-04-13 @ 21:21:45
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0