Till ABF scrapparna...

Här kommer lite info som utlovat :)
Boden säljer PärlAnn (skogsstjärnan), Bokia och Kontex material. Säger ni att ni går på kurs hos mig så får ni rabatt hos både Kontex och PärlAnn.

I Luleå hittar ni material hos Lajmscrap (www.lajmscrap.se), Tiimari och Elgiganten ska visst ha börjat med lite material också.

På nätet finns en hel uppsjö av butiker men några av mina favoriter är
www.papprika.se
www.scraproom.se
www.magdas.se
Panduro
är också värt att kolla upp.

Jag brukar också handla i USA, men då får man räkna med tullavgift och moms som läggs på. Det blir ungefär samma kostnad som man skulle handla hemma, men det finns ju så mycket mer att välja på.
www.lifetimemoments.com
www.twopeasinabucket.com

Lite "komihåg":
Cardstock (tjockare bakgrund)
Decorative cardstock (tjockare mönstrat papper)
Fluid chalk (små "stämpeldynor" att färga tex kanten på fotot eller papperet)
Eyeletsetter (verktyg att fästa öljtter med) Min tysta heter silent setter
Rubons (bokstäver man gnuggar fast)
Foamstamps (stämplar av skumgummi)
Clear stamps (stämplar med genomskinlig baksida)
Quickutz (stansverktyg)

Hoppas ni vart lite inspirerade och så ses vi på lördag mellan 10-15.
Ha det så bra och undrar ni över något kan ni alltid skriva ett inlägg så svarar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0