Idag är det dags för "andra chansen"

och efter ett ordentligt "lapptäcke" av barnvakter har vi löst det, så efter lunch åker vi vidare till Kiruna. Erik och Filip får stanna hemma medan William och Ludwig följer med oss. Det ska bli så roligt att få göra det här med grabbarna för de är helt sålda på melodifestivalen! I och för sig kan jag väl inte påstå att det ska bli trist för egen del heller :)

Eftersom vi inte visst om det skulle lösa sig med barnvakt så har vi inte sagt annat än att vi kanske ska åka iväg på något äventyr. William och Ludwig uttryckte sitt missnöje med att vi kunde väl planerat lite bättre för nu skulle de ju kanske missa melodifestivalen! Vi tänkte låta dem våndas lite till och knäcka nyheten i bilen :) SKa bli roligt att se deras reaktion när de inser att de ska få se det hela live istället.

Det är så roligt att se hur de går runt och sjunger på låtarna och gör små dansnummer till. I veckan när vi var på ÖF så stod Ludwig högst upp på rutschkanan och så slängde han av sig sin hoodjacka så att han fick bar överkropp. Jag frågade vad han gjorde och om det inte blev kallt och fick svaret "men mamma ser du inte att jag står i hissen och gör som han du vet worrying kind". Kan man annat än skratta när man inser att man har en egen liten "miniSalo" :)

Nej, nu ska jag ta och fixa lite frukost åt grabbarna och sedan ska jag ställa mig på löpbandet en timme. Har en hel del att fixa med innan vi åker också, så det är bäst jag sätter fart.
Får återkomma med liten rapport och lite bilder sedan.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0