Några bilder....

Här kommer några utlovade bilder från när Filip fick sin nya cykel. Kolla glädjen när han cyklar utan stödhjul :) M fick springa bredvid första varvet runt kvarteret för säkerhets skull, men sedan ville han cykla själv. Observera snön som ligger kvar 6:e maj... Inte världens bästa bilder, men det får duga, det är ju bilder i alla fall...

None

None

None

Filip blåser ut ljusen på sin "glasstårta". Ludwig får ju inte äta mjölkprotein och för att han (den store tårtälskaren) inte skulle bryta ihop så fick det bli mjölkfri glasstårta. Filip gick med på det om han fick välja ljus till glassen :)

None

Blir ju lite fel ordning, men den här bilden är från morgonen på Filips födelsedag. Han fick öppna sina paket i våran säng under sträng övervakning av sina bröder :) Jag tror alla är lika intresserade av vad som finns i paketen :)

None

Sedan en bild på ett kort som jag fick i uppdrag att göra åt en musiklärare som fyllde femtio år.

None

Nej, nu ska jag hjälpa M att paketera alla frukostbullar han bakat ikväll, det blev väl som vanligt sisådär 300 bullar. Händig man jag har :) Själv tar jag över imorgon och bakar kanelbullarna för det tycker jag är roligare.
Få se om jag orkar blogga lite mer sedan, ville bara få in lite bilder nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0