Lite mer bilder....

Idag är jag verkligen på gång när det gäller att uppdatera bloggen :) Å andra sidan kan det bero på att jag är lite seg efter kvartersfesten igår, då vi hade så trevligt att vi inte kom i säng förren klockan 03. Kan meddela att vår äldsta son höll ut till kvart i tre! Ludwig nästan lika länge, FIlip däckade vid 01.30 och vår minsta partyprins hade nog gärna sprungit runt och blåst i sin "partytrumpet" längre än till midnatt om vi inte tvingat honom i säng då...  Så idag har jag tagit det piano och roat mig med att lägga in lite här på bloggen.

Så här ser det ofta ut en vanlig dag hemma hos oss, fast egentligen brukar det vara fler ändå ;)





Sedan har M varit med de tre äldsta grabbarna grus på bilshow med monstertrucks och andra trix. Ludwig var lite tjurig, men Filip var i himmelriket :)










M busar med Filip och hans bästa kompis S. De är verkligen bra kompisar och är nästan varje ledig stund tillsammans :) De stod på altanen idag och skulle kolla när M vattnade sanden innan plattläggning ,och var helt oförberedda på att M skulle spruta vatten på rutan :) Roligt hade de i alla fall!











Tur att jag oftast har nära till kameran :)


Kommentarer
Postat av: cia

Kul att läsa det här inlägget. :) Tycker mina är ganska så duktiga på att hålla sig vakna om tillfälle ges, speciellt Linnea. Men det var ju inget mot dina grabbar... s

2008-07-21 @ 08:12:28
URL: http://cia242.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0