William är ju sjuk....

Grabbarna tar det lugnt och det blir en hel del tvspel och dator idag. Jag är själv rätt seg, så det får bli en sådan dag idag. Dessutom blir man ju trött bara man tittar ut genom fönstret. Det är ett busväder utan dess like. Vet inte hur jag ska komma ut med bilen sedan för det lär ligga drivor av blötsnö utanför garagedörrarna. Ja, ja....
I alla fall så vart det helt tyst i vardagsrummet och jag går och kollar William. Han har tagit sin älskade dinosauriebok och lagt sig på soffan...och somnat. Det hör verkligen inte till vanligheterna att han sover ens en minut mer än nödvändigt. Visst ser det bekvämt ut?

20617-295


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken härlig stil han har somnat i storkillen. Hoppas han kryar på sig snart i alla fall. Hur gulligt var inte "fälåt-teckningen" han ritat....så jag fick en tår nästan...urgulligt gjort...:)

Kul att se bilder på minstingen som börjar bli riktigt stor nu och klättrig är han fortfarande ja...:)

kram kram

2008-01-24 @ 15:47:01
URL: http://sisselaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0