Hur gulligt var inte det här då....

I måndags hade jag och William en dust på kvällen angående att han sprang iväg när jag bad honom komma in. Det hela resulterade i att han inte hann vara med och spela ett sällskapspel med oss andra, vilket gjorde honom extremt upprörd och tyckte jag var jättedum när jag sa att han själv hade valt att sticka iväg istället för att komma in när jag bad honom. Jag förklarade att han inte kunde skylla på någon annan utan faktiskt fick ta ansvar för detta själv. Nå, han gick och lade sig under protester. Efter en stund hör jag hur han håller på och fixar med något i sängen och jag går dit för att säga att han faktiskt måste sova nu. Då ger han mig detta. Blev riktigt rörd. Han hade helt klart förstått att det faktiskt inte var någon annans fel och att det inte var jag som varit dum... Lilla älsklingen!

20617-287

Kommentarer
Postat av: Humla

Faktiskt hur gulligt som helst... lilla goskillen. Hoppas han kryar på sig nu!

2008-01-24 @ 16:48:38
URL: http://mammahumla.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh gullungen! Han är ju bara för go.

2008-02-02 @ 15:22:58
URL: http://beastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0