Dagens SMHI prognos: lätt snöfall....

20617-299

Ja som vi väl alla vet så har inte SMHI så rätt alla gånger. Kolla hur snön driver i bakgrunden. Det formligen vräker ner snö och i vågrät riktning...Så här såg det ut när jag öppnade vår ytterdörr. Gissa om jag är glad att M faktiskt är hemma idag så han kunde köra ut snöslungan. Annars brukar han ju aldrig vara hemma när det vräker ner. Ludwig och Filip fick gå ut en stund för att leta reda på de leksaker som inte var på plats bredvid husväggen, annars lär vi inte hitta dem förren i vår någon gång...

20617-297

20617-298


Kommentarer
Postat av: Humla

Oh dear! :-D Jo du det var rejält med snö och blåst... här har det regnar idag *suckar lite* och det är inet så kul faktiskt. Kunde väl få komma lite lagom med snö och så ligga kvar nån vecka åt gången i alla fall?!
Kram på dig och dina snögubbar!

2008-01-24 @ 16:47:31
URL: http://mammahumla.blogg.se
Postat av: Mira

Oj, vad härligt det ser ut med all snö, fast ni är lite trötta på den antar jag? Här i söder är det mest bara regn. Tror det varit pulkaväder två dagar på hela vintern. Fina bilder!

Hoppas allt är bra med er!

Kram
Mira med troll.

2008-01-24 @ 18:30:41
URL: http://mammamira.blogspot.com/
Postat av: Martina

Herregud! Kul för barnen men jag är glad att jag bor i Kristianstad (skåne) fast här regnar & blåser det, mindre kul kanske!

2008-01-25 @ 20:48:29
Postat av: Kenneth

NEEEJ! Varfor missade jag det har? Det ser fantastiskt ut! Men nar jag var hemma var det ju knappt nan sno alls! F-n ocksa!

Det sas att det skulle snoa idag i New York, men det ar soligt och harligt! Jag hade inte tackat nej till lite sno dock!

2008-01-27 @ 20:04:36
URL: http://kennethjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0