Olika sätt att roa sig på...

Vi är alla rätt uttråkade av att vara hemma redan och försöker roa oss på olika sätt. Jag har fortfarande inte orkat upp ur sängen än, så det blir mycket meningslöst tvtittande varvat med små tupplurar. William ,som naturligtvis för att jag skrev att han inte hade så jobbigt nu blivit enormt prickig och håller på att krypa ur skinnet (stackarn har dessutom fått vattkoppor i ögat), och Ludwig och Filip lever just nu framför tvn varvat med playstation och dataspel. Känns väl sådär, men just nu får det vara så. När jag blir lite piggare ska det bli mer pyssel, lego, pussel osv. Erik då som inte alls är intresserad av att sitta still och titta på tv roar sig på sitt eget sätt. Oerhört kreativ liten kille vi har som så fort det blir tyst genast måste tittas till för då har han garanterat kläckt någon ny idé.
Detta hände för en stund sedan. Jag låg lite sådär i halvdvala när jag inser att det är tyst, alldeles för tyst. Kliver upp ur sängen för att se om jag hittar den potentiella busungen. Behöver dock inte gå så långt innan jag ser att toalettdörren är öppen. Behöver inte ens fundera över vad han gör, han håller på med sin favoritsysselsättning - dvs fylla toaletten.  Idag hann det bli :
*en raggsocka,
*en stor legoplatta
* ett par strumpor,
*ett par byxor
*en tröja,
*en pyjamas (han har sina kläder i en trådbackställnig bredvid toaletten)
*en tvålpump
Hade jag inte kommit hade det nog blivt mycket mer för han matar verkligen ner saker i högsta hastighet :)
Som sagt var, kreativ pojke det där och vi roar oss verkligen på olika sätt *s*


Kommentarer
Postat av: Kenneth

VALDIGT roligt att lasa, kanske inte lika roligt att behova ta hand om... =)
Jag oversatte at Paresh och vi skrattade gott!!

2007-11-26 @ 16:48:06
URL: http://kennethjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0