Kom på en sak till....

Erik somnade visst om så då kan jag surra lite mer. ...
Jag vill också ha en snygg blogg!! Tycker alla andra har så snygga bloggar. Måste försöka ta tag i det så att min också blir lite roligare. Det går ju uppenbarligen att fixa till den. Jag har varit slö och kört på standardmallarna men nu vill jag lära mig hur man gör.
Sen hittade jag via en annan blogg, att det finns distanskurs i digital bildbehandling. Gissa om jag ska anmäla mig till den nästa gång den går!! Försöker ju lära mig photoshop cs3 här hemma på egen hand, men det skadar nog aldrig att gå en kurs och få på papper vad man kan. Det är ju så vansinnigt roligt! Önskar bara att det fanns fotografutbildning här uppe som jag kunde gå. Jag är helt fast i fotografering och bildhantering! Med lite träning tror jag mig kunna ha viss potential faktiskt (kaxigt va *s*).
Nej, nu vaknade han igen. Bäst att plocka upp honom så han slipper vara ledsen.
kram och hej

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Har ni iTunes pa datorn? I sa fall kan du "prenumerera" pa en podcast fran Moderskeppet (www.moderskeppet.se) som har enkla, korta, men bra klasser i Photoshop...
Jag har en hel massa tutorial videos i datorn, om jag bara kunde se till att komma ihag skulle jag kunna branna en cd till jul...

2007-11-26 @ 16:10:46
URL: http://kennethjansson.blogg.se
Postat av: Britta

Usch, vilken pärs du gått igenom. Nu verkar du ju piggare som kan spåna på om fotokurser. Håller tummar och tår för att du kan få må riktigt bra nu ett tag.

Stor kram!

2007-11-26 @ 20:33:29
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: Nina

hej vännen-det var länge sedan.. kul att du tycker det är så kul med foto & bildbehandling! det ÄR ju superkul, önskar att jag hade lite tid över för sånt igen.. *saknar*
låter läskigt hur du mår, usch! hoppas du får några svar på vad det kan vara snart!! hoppas du känner dig piggare igen snart och grattis i förskott till Erik!! shit, vart tog året vägen??

kramkram

2007-11-26 @ 20:47:57
URL: http://nina.versiblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0