Idag

ska jag förhoppningsvis få träffa läkaren igen. Jag skulle egentligen bara lämna ett blodprov för att se att sänkan är borta, men jag har sådant tryck över bröstet och det gör ont att andas, så jag vill att hon ska lyssna på lungorna igen. Minsta ansträngning leder till att jag börjar hosta och svettas och måste gå och lägga mig. Då kan ju inte allt vara rätt eller hur? Fast det tar väl tid att hamna på rätt kurs igen antagligen. Nåja, ska inte sura över det. Det som är jobbigast är att jag börjar vara sugen på att fixa här hemma inför advent och aktivera barnen i annat än tv och dator, men jag orkar ju inte. Dumma kropp, kom igen nu! Äsch, det vänder nog snart.

Williams vattkoppor har börjat gå tillbaka nu, så vi får nog trots allt säga att det vart ganska lindrigt. Få se nu när nästa prickiga korv tänker dyka upp. Kanske blir det tre på en gång... Tror nog W får vara hemma denna veckan ändå, fast mest för att M ska till Stockholm och jag tror inte jag pallar att hämta och lämna. Ja, vi får se.

Sen måste jag leta reda på Eriks present. Han fyller ju ett år på onsdag!! Helt ofattbart att lillpajsaren har funnits hos oss så länge. Nå, storebrorsorna lyckades få tag på paketet och öppnade det, varpå jag skyndade mig att lägga undan det. Frågan är bara var?? Jag blir så trött, hur förvirrad är det tillåtet att vara egentligen? Det borde ju inte vara så svårt att komma ihåg var jag lagt den, men jag får väl tänka högt....jag menar det borde ju vara undanlagt på någon höjd där små barnfingrar inte når... I övrigt får han nästan bara kläder för leksaker har vi ju en och annan sedan tidigare. Och hemska värld, han ska bl.a. få en tröja med ett broderat hjärta på. Detta har jag fått en del kommentarer om, men herregud, är hjärtan enbart tillägnade flickor? Måste ett hjärta på ena ärmen betyda att det är en tjejtröja? Jag suckar djupt.
Nej, nu har den blivande ettåringen vaknat så nu ska jag sluta.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Oj, jag borjade nastan svettas och ville ga och lagga mig nar laste det har inlagget! Jag forstar att det blir mycket nar manga behover en och man inte riktigt ar pa topp! Hoppas du kryar pa dig snabbt!

Nu kanske detta inte kommer som nan chock, men jag tycker ABSOLUT att killar ska ha hjartan pa sina trojor!! =) Lat oss vara med i leken ocksa!

2007-11-26 @ 16:47:01
URL: http://kennethjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0