Lite bilder...

Ja, den här första talar väl nästan för sig själv:)20617-201

En mycket lycklig William har nu ännu glesare mellan tänderna :)

Nästa bild är en mycket glad Erik som busar med sina klossar i kökslådan. Helt klart "galen bebis looken"
20617-200

Och slutligen var jag tvungen att lägga in några bilder på när M kom hem med en motorsåg ikväll. Intresset från Filip och Erik var mycket stort kan jag lova. Tänk att en niomånaders kan tycka att en motorsåg kan vara så spännande:)  (lekte lite med luddfunktionen på bilderna)


Vad är det här för kul leksak?
20617-198

Blir nästan rädd när jag ser hur galen han ser ut när han och Filip kollar in motorsågen. Motorsågsmassakern nästa eller?
20617-199

Kommentarer
Postat av: Humla

Vilka underbara bilder!

2007-09-10 @ 09:47:02
URL: http://mammahumla.blogg.se
Postat av: Maria (elwira76)

Vilka söta barn du har :o)

2007-09-10 @ 21:11:39
Postat av: Therese

Lovely säger jag bara, om bilderna.
Låter så tråkigt med William och skolan. Hoppas att du får klarhet i hur det är på riktigt. Riktigt uselt med kalasinbjudningarna, så gööör man inte. Hemsk natt hade du också, hopppas att du fick sova natten efter. Nu ska iallafall jag sova lite.
Kram på dig!

2007-09-15 @ 23:05:33
URL: http://therese.versiblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0