Med fingrarna i kakburken....

Inne på kontoret finns mina scrappingsaker. Ett skåp sitter snyggt högt upp på väggen, men tyvärr står ett på golvet i brist på bättre plats för tillfället. Så fort kontorsdörren är öppen så skyndar sig Erik dit för att plocka med alla roliga små saker. Dessvärre så stoppar han ju allt han kan i munnen, så det är inte direkt de bästa sakerna för honom att leka med. Sen är det inte heller så spännande att behöva sortera om allt flera gånger om dagen... Men jag kunde ändå inte låta bli att fånga honom på bild när han är i farten :)

Om man sitter lite snyggt så här vid sidan och bara sträcker ut en arm lite grand så kanske ingen märker vad jag gör?

20617-266

Jag? Jag gör väl inget ....jag är bara väldigt glad och helt oskyldig :)
20617-265

Det går bara inte för en tio månaders pojke att låta bli att riva i mammas saker....
20617-264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0