Kan det här vara dagen B som i bebis?

Har sovit rätt uselt inatt igen och mot morgonen så har jag börjat känna att det drar ihop sig i magen. För en stund sedan var det till och med så att det gjorde ont. Kanske bebis förstod att jag verkligen inte vill plussa så mycket när jag fick reda på vilken bjässe som ligger där inne:) Gjorde ju ett tillväxt ultraljud igår och fick reda på att matchvikten för tillfället ligger runt 4800!! Nåja, ut kommer de ju alltid på något sätt... Har faktiskt ringt till M's föräldrar och bett att de tar sig en tur till Boden nu idag på förmiddagen. Man vet ju aldrig, är det så att det faktiskt är på g så kan det ju helt plötsligt smälla till och så drar det igång ordentligt. Lite oroande är att det känns mest fram under magen och blir det sådana värkar blir jag mindre glad, för de gör så rackarns mycket mera ont än de som kommer i ryggen. Aj, aj, nu gör det ont igen....jo, nu undrar jag om det verkligen inte är dags....åh, spännande....nu blir jag nervös...hjälp....äntligen.... Om det inte avtar nu så kanske vi har bebis hos oss ikväll!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad spännande! Hoppas hoppas det fortsätter så det blir bebis idag! Stor kram från oss och lycka till.

2006-11-28 @ 08:46:10
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: cia

Ih, vad spännande! Å jag som precis skrev ett svar till ditt inlägg om din stora bebis. ;)

Hoppas att du kan/hinner uppdatera oss i snacket.

Lycka till!!!! Kram!

2006-11-28 @ 08:48:44
URL: http://www.busungarna.net
Postat av: Britta

Hoppas du redan ligger med bebisen på magen. Heja!!!

2006-11-28 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0