Nytt försök att blogga...

Det är ju länge sedan jag slutade blogga aktivt. Jag har faktiskt saknat det lite och det är ju otroligt roligt att kunna gå tillbaka och läsa. Det blir ju lite som en dagbok. Nu har jag velat fram och tillbaka länge och har äntligen bestämt mig för att göra ett nytt försök som bloggare. Jag tar ju ofta  upp en halv sida på fb när jag skriver mina långa och svamliga inlägg, så kanske det är bättre att blogga. Eller ja, det ena behöver ju inte utesluta det andra, men här har jag ju lite mer plats att brodera ut texten...vill man inte läsa så behöver man ju inte :)
Kanske inte så många som tycker att det är speciellt intressant att följa en fyrbarnsmammas vardag, men om inte annat blir det ju ett minne för mig och familjen. Och så får jag lite utlopp för min lust att skriva. Jag lovar att försöka skriva så underhållande som det går om stort och smått, om glädje och sorg...vårt liv helt enkelt. Ok, då kör vi....:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande att följa, även om vi pratar en hel del till vardags. Kram Anneli

2012-07-01 @ 17:02:37
Postat av: Nina

välkommen tillbaka i bloggvärlden! jag kommer följa dig iaf :))



kram!

2012-07-01 @ 18:25:26
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0