Ok, första etappen avklarad...

...och jag lever fortfarande.... det var faktistk en lugn flygning, men jag fick ändå inte ner pulsen förren vi stod säkert parkerade vid gaten. Nu är jag skapligt lugn, men det är väl för att jag vet att det är 3½ timme kvar tills nästa prövning. Barnen var uppspelta men skötte sig ändå bra. Erik sa inte ett pip förren det var dags att landa då han nog fick lite ont i öronen.

När vi går omkring på Arlanda inser jag att vi lockar fram ett och annat leende. Killarna är dagen till ära klädda i jeans och likadana spidermantröjor alla fyra. Dels för att det är lite kul och dels för att man snabbt kan "räkna in" dem när de har lika röda tröjor allihopa. Ganska många vänder på huvudet och får liksom titta en gång till för att se hur många de egentligen är...och när vi ättit lunch på det anrika gyllene M:et så kommer det till och med fram en japansk turiskt och frågar om hon får ta kort på grabbarna *s* ja, det ska väl vara en japan för det:)

Nu är grabbarna lite lätt sockerspeedade av cola och är mycket otåliga och gnälliga. Det blir nog rätt långa timmar innan vi lyfter igen..fast för mig är det för få timmar... Håll tummarna att det blir en lugn flygning så min rädsla inte byggs på ännu mer...
kram

image202image203image204image205

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad fina de är :)
Hoppas flygningen går superduper bra och att ni får en underbar semester på rhodos :)
Kram Kram!

2007-09-26 @ 22:07:59
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Elin

Åh så fina killarna är allihopa! Hoppas ni har en jätteskön semester och badar lite från oss med. Ja det hade verkligen varit kul att kunna ses irl:) Nu innan flytten är det liiite körigt. Och ja, jag ska vara hemma hela våren också så det är ju bra. Så nog ska vi försöka få till en helg som passar. Kram från mig.

2007-09-29 @ 11:47:39
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Humla

Ha ha sötnoskillarna - klart de ska förevigas av japanska turister! Hoppas ni fick en bra andra etapp av resan och i detta nu njuter hejdlöst av er välförtjänta familjesemester!
Bamsekram!

2007-09-30 @ 08:24:38
URL: http://mammahumla.blogg.se
Postat av: Cecilia

Underbara bilder på dina fina pojkar Magda - så härliga de ser ut när de är klädda likadant... :)
Hoppas ni haft en toppensemester nu med bad, sol och massor av trevliga sevärdheter
kramar från mig

2007-10-02 @ 13:05:24
URL: http://sisselaj.blogg.se
Postat av: Monica

Hej!

Vad mysigt att få se bilder på killarna! Ja och dig också då naturligtvis ;) Här hemma är det kallt (jag är ju extremt frusen) och grått och jag vill tillbaka! Jag har inte skaffat mig någon blogg (vet inte om jag skulle hinna skriv i den) men bilddagbok har jag. Hoppas ni har det jättebra och hälsa "pappa" och mysiga busgrabbarna :D

2007-10-09 @ 06:53:36
URL: http://mil.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0